Wednesday, October 1, 2008

simple uvitani

mili, drazi...zvyknete si,ze nebudu psat s diakritikou, na to tady nehrajou...chjo chybite mi, ale tak bych zacinat nemela. Dneska me ceka velkej den..prvni skolni den. Verim, ze to bude super, ale nervum neporucis. New York je skvely mesto, kdyz vis co delat..na druhou stranu je to vazne jen mesto plny normalnich lidi, tze clobvek si tu pripada hned jak lokal. V nohou uz mam pul manhattonu, dneska me teda ceka moje prvni jizda metrem.
Uz to chce novy lidi, spolecnost kolem sebe. Potrebuju kontakt.
Vcera mi vlastne prijela nova spolubydlici. Byla na vikendu u rodicu (je totiz ze severu statu new york)..tusim, ze me takovy vikendovy navstevy necekaj.
Na prvni pohled (soude dle jeji casti pokoje) jsem ji tipovala na poradnou dilcu (ono se neni cemu divit, kdyz vas najednou zahali ruzova zare),ale vypada fajn i se tak chova...

lidi ja budu muset jit na zapis, tak prosim omluvte chaby sloh..neni cas tyjo

hlavne musim sehnat od nekoho tady kabel na pripojeni...prave totiz sedim v nakym computer labu, ptz se uz tri dny seru nekomu na nezabezpecenou sit a zaclo mi to bejt blby..hlavne to bylo superpomaly...

mam vas rada, chybite mi

1 comment:

Anonymous said...

jeeee, novinky z NY! príma:) tesim se a na oplatku davam svuj mini blog.. www.kissandride.wordpress.com. drz se, zatial sofii*