Thursday, October 2, 2008

prvni scena pred kamerou

prvni, nejdesivejsi krok je za mnou:)jako druha maturita:D a vite co?o tom ty zkousky jsou..o tom pocitu uvolneni...jak ja se citim skvele, kdyz uz je to za mnou! Bonus je, ze me to bavilo. Konecne mam pocit, ze jsem udelala spravny rozhodnuti, ze tu jsem spravne.
Stejne jsem neustale "nakrapla"..kazdy mily slovo, obzvlast kdyz s nekym z vas mluvim, me dokaze rozbrecet.. asi dam na radu kaky a koupim si rasenku 2000calories od maskeru filmovych hvezd..ja mam totiz lash architect..vypada to, ze jsem si trochu spletla obor.
Lidi proste mi chybite a kdykoli jen pomyslim na to, ze jste tak daleko mrazi me v zadech.
tentokrat vzdusny objeti vam vsem

still yours

fee

1 comment:

Anche said...

ani omylem ty trumpeto....max factor jsem ja. ja jsem. ja jsem max factor A TY TO VIS. pusu a pri pomysleni na me netruchli...jsem furt ve skole a nevim:D muzu si taky psat blog kde se ti budu vylejvat ha?:D

tva produkční