Saturday, October 25, 2008

s mikim v kanale

ano ano...miki je konecne tady! A reknu vam, je to skvelej pocit. Vcera jsem byli celej den spolu. Samozrejme jsem mu musela ukazat C.P., jelikoz jsem asi central park addcit (sibylle to vystihla). Nez jsme podnikli vypravu do chinatownu, aneb do kralovstvi fake-vseho,potloukali jsme se po broadwayi a verte tomu nebo ne, konecne jsem si koupila dziny..ohou! (za tricet babek..no tyvle).

Musela jsem ovsem podstoupit divny system zkouseni. Mini kabinky se zrcadlem na vnejsi strane dveri, coz znamena producirovani se po obchode a hlavne skupinovy ohodnoceni. Uz dvakrat jsem takhle zasla do neceho takovyho,ale nemela jsem na to nervy. Ted tu mikes, tze jsme si z toho udelali prdel..prodavacky ti busej na dvere, naklanej se pres dvere a furt potrebujou pomahat...


no nic. posunme se smerem k chinatownu. Tak hodinu jsme stravili chozenim a hledanim ty pravy cetkarsky ulicky s precpanejma stankama.

Nasli jsme ji, coz znamenalo dalsi treba dve hodiny :) stanek an stanku, vsechno to smrdi, vsechno je to stejny a vsechno je to fake!

po ceste jseme narazili na obchod s botama (tentokrat ne fake) a hlavne s brutalnima slevama...ja opravdu uprimne nesnasim nakupovani..mozna protoze nakupuju vzdycky sama. Tetokrat me to ale vlastne bavilo :D

A koupila jsem si kozacky, ktery jsem uz davno davno chtela..za petadvacet babek..smesny.


P.S. diky MC ona! dva cesky vyrobky:D superka!!!


A mimochodem: tesim se az spolu vsichni privitame rok 2009


No comments: