Sunday, October 5, 2008

brooklyn, brooklyn, brooklyn

aaach brooklyn...clovek vyleze z metra v jinym svete. Konec vsem mrakodrapum, konec sklu, tady vladnou cihly, duplexy, tovarny a mlada undergroundova generace. Proste raj.
Ja jsem takovou zmenu ale vubec necekala! Tim spis jsem neverila vlastnim ocim, ze je takova zmena v jednom meste mozna. Rychle jsem podlehla pocitu, ze je New York o Manhattonu..jaky to omyl (vidite?zas omyl..rikam, ze je to den omylu..). Zrovna kdyz jsem zacala pripadat alespon trochu jako lokal, jsem byla zas totalne ztracena.
Tady zridka kdy projede zluty tago, kterejch je plnej celej Mnhttn. Tady se jezdi na kolech. Na starejch kolech asi jako v amstru.
Doposud me nenapadlo, ze bych tu chtela zustat dyl, nez trva skola. Mozna jsem tu myslenku chtela co nejvic vytesnit, jak bylo to odlouceni jeste intenzivni. Po dnesni prochazce brooklynskym williamsburgem je mi ta myslenka bliz a bliz. Kdyz si tedy ted polozim otazku, jestli bych tu chtela jeste nakou dobu zustat, odpoved bude nejspis znit ano. Podminkou je vsak prave williamsburg. Tam jo.
Trochu lituju rozhodnuti bydlet na Manhattonu..tim spis, ze jsem o lofstelu ve williamsburgu vazne uvazovala. Zadny takovy misto jsem jeste nevidela. Neprochazela jsem jeste zadnou takovou ctvrti, ctvrti, ktera vas absolutne pohlti. Tam kde bydlim ted je to sice bezpecny(to protoze jsou vsude limecci a kravatky), ale brook je neco jinyho. To je mlada komunita.
Ode dneska mam novej sen. Zit jednou v krasnym byte s pozarnim schodistem a barevnejma vchod.dverma.

Diky dnesku jsem odkryla dalsi z x identit hlavniho mesta sveta...

mini inspiration:
http://www.new.facebook.com/album.php?aid=2008602&l=5596c&id=1231417004

No comments: