Thursday, December 11, 2008

ten shakespeare..

..ja to vedela...ja vedela, ze prestoze jsem umirala nervama, druha hodina shakespeara bude skvela....a byla!! a jeste skvelejsi nez jsem predpokladala!

zas jsme tak hodinu sedeli a poslouchali toho petasedesatiletyho genia...uz to samo o sobe je zabava....svete div se!
pak nakej ten warm up...to be or not to be...that is the question....to jsme meli rict...a prekvapive nebylo tezky vzit se do bot cloveka zvazujici sebevrazdu, ptz jsme deset minut predtim mluvili o sebevrazdach v nasem okoli a ja byla namekko...
pak recitace sonetu...nervy byly...prestoze jsem to umela nazpamet uz pres dva tejdny..pochybnost si vzdycky najde mistecko..
moje obavy vlastne plynuly z toho, ze jsem ocekavala, ze bude dost drsnej a kritickej, ale vyklubal se z nej tak milej clovek, ze jsem to nechala plynout a rekla to od srdce, tak jak mi to slo z pusy.... a to pitomy prazsky vajicko a trenink z detskych let se projevili :D
on me pochvalil!! ja myslela, ze se rozplynu...very nicely done...sakra! a me to tak bavilo!!
pak nam rozdal monolgy z ruznych shakesp.her, na kterych budem cely ctvrtleti do detailu pracovat

....a ja mam.....

Lady Macbeth!! jeste normalni, nesileny "ja" lady macbeth...to je vyzva...

mami, tze mam tip na darek...lady macbeth v levnejch knihach!!! potrebuju!!!
hlavne na tom musime dost pracovat pres prazdniny, tze me asi parkrat pristihnete ;)

uaaaaaa

naprosto skvela hodina zase...

joj..

ale prsi..a to je na hovno...vec jmenem destnik pro me zjevne neexistuje a jsem snad jedina v new yorku...si vzdycky rikam, jak je to nefer bejt jedina zmokla v metru...tak muzu si za to sama no...

tak baj baj!

No comments: