Wednesday, December 10, 2008

...nostalgie...


:(
aaach verunko moje...
po precteni tyvho mejlu me pohltila takova vzpominkova... jsem smutna, stejska se mi

dnesek je vubec nakej debilni a divnej...nejen ze bylo dneska temer dvacet stupnu a zitra ma zas mrznout, ale proste jsem naka nakrapla...

a tak jsem si koupila cokoladovej dorticek v domneni, ze me to trochu rozveseli..ale hovno samozrejme :)

chybis mi krasko a nemuzu se dockat nasi prvni vinny seance....

a mam nervy ze zitrejsiho dne....

dvanact dni a budu v letadle...

jedna moje spoluzacka to vzadala..definitivne a nechala me ve stychu se dvema scenama ze dvou ruznejch predmetu....a spolubydlici se stehuje pryc..a vubec...achjo!!!

slza

tesim se na vas...

Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

No comments: