Tuesday, December 9, 2008

ach ta cestina..

aneb co dokaze matersky jazyk...

co se tyce monologu, na kt. pracujeme v Acting technique, se mi dneska podarilo objevit mnoho novejch aspektu a moznosti...

Damon (teacher) mi totiz doporucil zkusit improvizaci monologu v cestine...a bylo to jiny..bylo to silnejsi, mela jsem pozornost vsech ostatnich, ptz jsem byla naprosto pritomna a zila jsem postavou...fakt, ze jsem to totiz rikala cesky udelal hodne... clovek si mozna neuvedomuje, jak vlastne cizi jazyk tvori takovou ochrannou barieru......spoustu veci reknete lehceji v cizim jazyce..neni to tolik osobni... a proto kdyz jsem skoncila, nemohla jsem...vycerpani...emocialne...a ohromnej objev... potlesk... damon rekl, ze prestoze nerozumnel ani slovo, byl zatazenej do toho flow... pohyb, gesta, vyrazy..to vsechno prislo naprosto prirozene...

chci v tomhle pokracovat...urcite...ptz to je to ono :)

a mimochodem jsme dostali takovy ctvrtletni ohodnoceni/vysvedceni :)
A,A,A,A,A-,B+ ....myslim, ze docela peace :)

ted je to pro me tezky, ptz jsem na tom s financema trochu blede a musim setrit na jidle..a prace ve skole prituhuje, zdima me to.... a kafe po chvili prestane fungovat

a tenhle tejden mame takovou naloz, ze mrknu a budu v letadle...

tak zatim pusu a drzte mi palce at preziju vsechno ve zdaru :)

No comments: