Thursday, December 4, 2008

jedna velka inspirace

tak bych popsala dnesni skolni den. Jsem jak u zjeveni. Neuveritelnej den.
Hrajeme mi november rain od guns n' roses :D (ja si totiz koupila bestovku:D neodolala jsem) a jsem stoprocentne ready sdelit vam moje zasadni odhaleni, inspiraci a neuveritelnej drajv, co mi dnesek dal.

Rano jsme meli prvni hodinu shakespeara...nas profesor je belovlasej-belovousej deda, co ma v hlave jako snad nikdo, koho jsem potkala. Neuveritelnej proslov trvajici kolem dvou hodin. A my jen sedeli a napjate poslouchali kazdy jeho slovo, rekla bych az, ze jsme kadzy jeho slovo hltali. Ohromna autorita, ticho...jen moudra vazeneho pana Vando. Mluvil o spouste vecech a sam rekl, ze prestoze se nam muze zdat, ze to nema nic spolecnyho se shakespearem, ma...
A ja se nestacila divit, kolik jeho myslenek me inspirovalo. Najednou jsem mela pocit, ze je nacase byt sama k sobe uprimna...prestat hledat vymluvy..
..jako napriklad muj vztah k divadlu...zacla jsem divadlem..a pak jsem ho neznamo proc zavrhla..."neee..divadlo neni pro me..film je lepsi...divadlo me nebavi" ...nechtela jsem na damu, pac tam je divadelni herectvi..ja chci hrat ve filmech...naprosto jsem divadlo zazdila.
A jak pan Vando mluvil, me se zacinalo zdat, ze nic z toho, co jsem si namlouvala, neni pravda. A ze moje opovrhovani divadlem je v podstate strach z nej...
ale vzdyt je to vsechno o divadle! a proto...jsem otevrena tomu, zkusit to na damu...zkratka jsem to prestala ignorovat..ale jsem jeste tady a veci se nejak vyvinou...jen jsem se odhodlala prestat se bat_______protoze strach je ta nejvetsi zed, ktera nas deli od nasich snu..a uspechu

a je pravda, ze oci jsou brana do duse...a me prislo, ze kdyz mi tak casto koukal do oci, mel me prectenou...vedel...mozna vedel vic, nez vim ja sama

Jeeeje to jsem se nejak otevrela...svymu notebooku...divny..tesim se na povidani:)

Kazdopadne jedno mi jasny: budu pritomna na vsech hodinach s timhle uzasnym a moudrym clovekem a budu se snazit pojmout co jen budu moci:)

No tim to nekonci...dalsi hodinou byl dalsi novej predmet: improvisation
Bude to bez debat hodne zabavnej predmet, o spolupraci..a musim rict, ze jsme uzasnej kolektiv...ja to tak citim, ostatni to tak citi a zvlast ucitele to citi...a zas jsme se poznali trochu lip...jeden kluk ma dokonce narozeniny stejnej den jak jaaaaaaa :D

a na zaver dne voice and movement..to je vetsinou pekne nudna hodina, ale dnes byla zajimava, akcni a hlavne tanecni :)
cejtim se prijemne vycerpana..
tze den nambr van!!

jsem jeste stastnejsi..jsem u vytrzeni....uz vim..nebo mam ten pocit, ze jsem krok od toho odhaleni...jsem tu spravne..
lidi co tu potkavam a ktery mam tu cest poslouchat a cerpat z jejich vedomosti..to mi uz nikdo nevezme...to mi zustane naporad..a hlavne to neuveritelne ovlivnuje a smeruje muj zivot, co od nej ocekavam atd..a jak zit stastne a realizovat se

boze jsem ted desne pateticka...ale uprimna a myslim, ze vy, co me znate, me pochopite

pusu na dobrou noc....tesim se na vas:) uz je to za par

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

( i Axl vedel, ze a Praha a hlavne Ladronka ma neco do sebe...)

No comments: