Wednesday, November 12, 2008

zvasty, samy zvasty

hrozne rada bych napsala neco zajimavyho, ale nemam poneti co...
v televizi bezi ellen, ja sedim na posteli (coz je taky jediny misto kde sedim, zidli slouzi k zachyceni ledabyle odhozeneho obleceni..a na stole neni kousek mista...vsude naky kramy) no takze sedim na posteli s notebookem a vedle me jsou pohazeny papiry. Ukoly na predmet analyza scenare(volny preklad). Vali se to vsude kolem me a ja delam, jako ze to nevidim... vim ze se na to budu muset jeste dneska vrhnout, ale zoufale se mi nechce. Vazne ne...
A tak sedim, tupe ziram do monitoru a pisu tyhle kraviny.

Bud je to shoda nahod nebo naschval, ale poslednich par dni mi stale nekdo rika, jak se mu/ji styska a tim mi pripomina, jak moc se styska me... a vite po cem? po povidani si...co mi opravdu, ale opravdu chybi, je sezeni, klaboseni v kavarne s kafatkem a cigem...ale hlavne to povidani si...sverovani se, vyslechnuti..na to se tu nehraje...
ne nadarmo se rika " americky usmev" oni sou furt samy oukej, oukej, great atd...a me se najednou styska po tom ceskym: me to sere, je to vsechno na hovno..doprdele!!!!! a proto kdyz se me kdekoli si chci neco koupit zeptaj jak se mam, neodpovidam...vim, ze je to absolutne nezajima a me uprimne nezajima, jak se maj oni...zustavam evropankou

prave se mi vratila spolubydlici ze skoly
jestli me na ni neco sere, je to jen tohle: jeji pitomej pritel ma v oblibe tu prespavat...v tomhle potterovskym pokojicku 3x3 metry...dve postele..tri lidi..ne to nejde.. a proto vzdycky kdyz vidim ve dverich ten jeho priblblej vyraz a usmev chcipam...a chce se mi ho vykopat ven...ale vzdycky pekne mlcim.. spal tu tak trikrat a ve me se az ted vzedmula krev, kdyz mi doslo, ze diky mymu nulovymu odporu to muze zacit pokladat za samozrejmost. TO NEEE

tak jsem prehodila channel a na hbo davaj posledniho pottera..vtipne

zjistuju, ze spolubydlici planuje jet za "tim, jehoz jmeno ani neznam" na jeho kolej..pokud se bude vracet na noc...update: bude, tze tu budu sama! juchu jupi jou

no ty ukoly holt musim udelat..

tak zatim adios!

peace please

No comments: